See pealiskaudne maailm

Arvan, et see mõte läks idanema seksuaalse alatooniga pildist, mille Instagrami story'sse postitasin. Varem postitasin pidevalt selliseid pilte, sest mu teadvuses puudus arusaam kuidas mehed seda vaatavad, milline alatoon sellel sotsiaalselt on.

Minu jaoks oli see fitness, bikiinifitness, lihased, keha ehitamine - oma raske töö näitamine eeldab nappi riietust, seetõttu see ongi bikiinifitness. Fitnessmaailma telgitagustes ei ole kehal sellist seksuaalset alatooni. Võistluste backstage'is on naised ja mehed segamini ihualasti, mitte keegi ei seksualiseeri mitte kedagi.

Kuid nn pärismaailm on midagi muud. Sellel hetkel, kui see mulle selgeks sai, muutus see minu jaoks vastikuks. Lisaks on sellel küljes mingisugune stigma, et kui sa oled seksuaalne inimene, siis järelikult sinus ei ole mitte midagi muud ja et 2+2=5, ühesõnaga oled rumal af. Võib-olla ma eksin selle stigma suhtes, ma loodan, et ma eksin. Võib-olla see on mu enda piiratud mõttelaad. 

Hetkel tunnen kerget kahetsust, et seda pilti jagasin, kuigi mul oli seal nii nummi hammie*. Ja midagi erakordset seal näha ei ole. Selline julge seksuaalsus on minu üks paljudest külgedest. Samuti on mu elus inimene, kes jumaldab seda minus. Kuid tunnen, et kui tahan olla tõsiseltvõetav, pean varjama seda külge.

Kuid minus on nii palju, et ma ei suuda seda ise hoomata. See mõtete ja ideede rohkus ajab mind hulluks. Kui ma vaid suudaksin seda kõike realiseerida. Ma olen vastuoluline. Ma olen kõik ja ma olen mitte keegi. Ma olen must ja ma olen valge. Ma olen Kuu ja ma olen Päike. Nad ütlevad, et järjepidevus on võti. Kuid kuidas olla järjepidev, kui sinus puudub jäävus. Ainus, mis on läbi aastate(8a) samaks jäänud, on bikiinifitness. Kuid see pole veel kõik.

Selleks, et olla milleski 100% hea, pead sellele pühenduma jäägitult. Kuid ma tahan olla kõiges(mis mind huvitab) 100% hea. Ma tahan kõigele pühenduda.

Otsin alati kõiges seda sügavust, elu oleks märksa lihtsam ilma selleta. Paraku see on see, kes ma olen. Samas ma tunnen, et ma olen nii rumal. Ma ei tea kõigest kõike, järelikult ma olen rumal.

reie kakspealihas


2020 oli TikTokis trend, kus naised olid samuti selliste dilemmade ees. "I wanna be her. I wanna be her. But also I wanna be her. jne"

Minu stiilinäited "I wanna be her" analoogiast:











Ja see kõik pidevalt muutub ajas. Need on pildid mu moodboard albumist, mille aasta alguses koostasin. Siin domineerib veidi nn dark feminine energy, kuid viimasel ajal tunnen veidi rohkem samastust just nn light feminine energy poolega. 









Aitäh, kui jõudsid siia lõppu!

xoxo

C






Kommentaarid

Populaarsed postitused